Alla inlägg den 22 juli 2009

Av winterkrona - 22 juli 2009 20:28

Jag såg Hitchcocks 'Notorious' igår kväll.. bra film ;-) bra regissör.

Av winterkrona - 22 juli 2009 19:54

Ringde vårdcentralen igår, fick veta att man via ett enkelt blodprov, samtidigt som man kollade mitt B12-värde, försökte ta reda på hur det står till med mina sköldkörtlar. Varför utelämnde min läkare att informera att det provet skulle tas, samt resultatet av det senare i sitt brev? Jag har inte en aning om vad svaret visade, blev nöjd med att få veta att man ändå verkar lyssna med ett halvt öra... givetvis förväntar jag att få ett svar på varför, förr eller senare, och givetvis vad provet visade, om det visade något.


Utöver det så känns det som om jag är omringad av en massa hattifnattar..no way out, alltså  *zzapp*



Risk är temat för årets konstbiennal som pågår här i Luleå.. Kilen

'Dead End'

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards